sobota, 20 grudnia 2008

retrospekcja...


czas około świąteczny to czas na wspomnienia... tak chyba mają wszyscy... sprzątając biorę do ręki aniołki, kotki, ramki z fotografiami, butelki po winie, książki, kieliszki... i Bóg wie co jeszcze... z każdym z tych przedmiotów łączy się historia... ot na przykład ten aniołek... to pierwszy anioł jakiego dostałam od mojego Skarbka... ileś tam lat temu... pojawił się w moim życiu tuż przed Bożym Narodzeniem... i w maleńkiej torebeczce zszytej zszywaczem biurowym (żebym nie zajrzała przed Wigilią) przyniósł mi aniołka, misia, łuskę karpia i... swoją duszę... siebie... na całe długie życie... dał mi wtedy największy prezent jaki mogłam sobie wymarzyć... dostałam nadzieję na miłość, ciepło i lepsze jutro... powiedział że w torebeczce są trzy rzeczy... jedna dla spokoju i miłości, druga dla ciepła i bezpieczeństwa a trzecia dla pieniędzy... i tak się stało... mam wielką miłość która rozkwitła nie wiadomo kiedy i dlaczego, mam ciepło duszy i czasem wpadnie trochę lewej kasy... Skarb zawsze powtarza że na murach Pompei było napisane "świat marzeniami stoi choć spełniają się te najmniejsze" i to chyba prawda więc nie bójmy się marzyć byle ostrożnie bo może się spełnić...
dobranoc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz